به همت گروه جهادی شهدای اسدآباد و همزمان با روز نیمه شعبان و میلاد آقا امام زمان(عج) ، ۲۰بسته معیشتی بین نیازمندان این روستا توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۶۷
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرارسیدن پانزدهم ماه مبارک شعبان، به همت گروه جهادی شهدای اسدآباد در ماه مبارک شعبان دومین مرحله از کمک های مردمی شامل 20  بسته معیشتی بین نیازمندان روستای اسدآباد توزیع گردید.

قائدامینی افزود: اولین مرحله شامل ۴۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان  بود که  در ابتدای ماه شعبان تهیه و توزیع شد.

مسئول گروه جهادی روستای اسدآباد در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ کمک مومنانه به همنوعان از مصادیق انقلابی گری است، لذا جهادگران روستای اسدآباد با همکاری پایگاه بسیج قمر بنی هاشم علیه السلام  در زمینه عمل به این مصداق و شاخصه انقلابی گری، ۲۰ بسته معیشتی دیگر تهیه و بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

قائدامینی افزود: این بسته های معیشتی از کمک های مردمی تهیه شده اند که هر بسته معیشتی شامل مواد غذایی و خشکبار از جمله؛ برنج، روغن، رب گوجه،ماکارانی؛سویا،عدس،لوبیاو شیرینی، به ارزش تقریبی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

قائد امینی در پایان خاطرنشان کرد: جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی تا زمانی که نیازمندی وجود دارد، با پشتیبانی خیّران عزیز در روستای اسدآباد از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات