خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا:برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی اکتفا نمی‌شودبلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد وکنترل مرزها آمده و امکانات ما برای حراست از مرزها به‌روز و الکترونیکی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۶۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در دیدار نوروزی و بازدید آمادگی رزمی از تیپ 230 گرگان اظهار داشت: قدرت بازدارندگی، اساس تامین امنیت پایدار هر کشوری است که الحمدلله یگان‌های منطقه شمالشرق و 230 در اوج آمادگی  صددرصدی برای انجام هرگونه ماموریت در هر زمان و نقطه  مورد نیاز قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: قدرت بازدارندگی‌ای که امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرده‌اند نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای انقلابی و پا در کاب  ارتش است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قوا است، اظهار داشت: نیروهای ارتش همواره با تفکر و عمل انقلابی موثر، اطمینان بخش و تحول آفرین در منطقه فعالیت می‌کنند و سبب امید برای دوستان و خاری در چشم دشمنان هستند.

امیر آذریان گفت: امروز ارتش شعار ما می‌توانیم را تحقق بخشیده و در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی با تلاش فراوان از وابستگی نجات یافته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش برای هر زمان و شرایطی آماده است، بیان داشت: ارتش سال گذشته " ما می‌توانیم" را در 4 رزمایشی که ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح بود در مدت زمان کوتاه و به نحو مطلوبی نشان داد.

وی افزود: در حال حاضر برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی اکتفا نمی‌شود بلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد و کنترل مرزها آمده است. امکانات ارتش برای حراست از مرزها به‌روز و الکترونیکی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز ارتش کارآمد، متدین، اهل تحقیق و پژوهش و اهل تعامل با مردم است و در هرجا که نیاز باشد کنار مردم حضور خواهد داشت.

وی همچنین بیان داشت: امنیت پایداری که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تأثیر زیادی در امنیت همسایگان ما خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها