شاهرود_نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با استفاده فراگیر و مستمر از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود و حضور بیشتر جوانان در این حوزه به اهداف اصلی نظام اسلامی نزدیکتر شویم.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۸۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سال جدید به میزبانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود اظهار کرد: نشست‌های ماهانه منظم و اجرای ۹۶ درصد مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی شاهرود رضایت بخش است.
خانی افزود: این آمار بیانگر پیگیری، نظرات کارشناسی و جدی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود است.
رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه هر مسئول باید با توجه به مسئولیت خود به نحو شایسته گام بردارد، تاکید کرد: نباید منتظر اصلاح امور از بالا به پایین ماند.
خانی افزود: باوجود مشکل بیکاری در شهرستان شاهرود چند روستا با همت اهالی و ظرفیت‌های موجود خود نه تنها بیکار ندارند بلکه نیروی کار از روستا‌های اطراف هم جذب می‌کنند.
رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی عمل در عرصه‌های فرهنگی را جدی‌تر برشمرد و افزود: نباید دست روی دست گذاشت و به دیگران چشم دوخت و باید با استفاده فراگیر و مستمر از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود و حضور بیشتر جوانان در این حوزه به اهداف اصلی نظام اسلامی نزدیکتر شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها