خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع)
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: سپاه به عنوان یک نهاد مکتبی و دینی مقید به اجرای ارزش‌های معنوی است و سپاه شهرستان قزوین برای بهره‌گیری از این فرصت طلایی برنامه هایی را در ایام ماه مبارک رمضان تبیین نموده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۴۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم خودسازی در این ماه بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودشناسی است و فرصت مناسبی است تا خودسازی و تهذیب با اتکا به توصیه های این ماه از سوی بزرگان دین ایجاد شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید روزه واجب شده است که انسان به مقام تقوا برسد ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی است و فرصتی است برای تشنگان معرفت تا پای سفره کرامت الهی بنشینند و از خیمه جوشان قرآن و معارف اسلامی روح تشنه خود را سیراب کرده و زنگار غفلت و گناه را از چهره های خود بشویند.

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خود شناسی است تا فرد در اجرای فرمان الهی برای پرهیز از مضرات و مبطلات، نفس خود را در مورد آزمون قرار دهد و میزان تعبد و اطاعت پذیری خود را بسنجد. روزه داری یک امتحان بندگی است و در ماه رمضان رحمت واسعه الهی جاری است.

وی در ادامه افزود: در این ماه مبارک سپاه به عنوان یک نهاد مکتبی و دینی مقید ارزش‌های معنوی است و برای بهره‌گیری از این فرصت طلایی برنامه هایی را تبیین نموده است که شامل مراسم قرائت و جزء خوانی، جلسات تفسیر و مفاهیم قرآن، کلاس های اخلاق و اجرای نشست های بصیرتی و ولایت شناسی و نیز محافل انس با قرآن می باشد و این فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی معنوی همکاران است.

حجت الاسلام شجاعی مهر در ادامه تصریح کرد: این کلاس‌ها در سطح یک پایوران و نیز نیروهای وظیفه و در سطح سپاه و بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی و فعالیت آیین‌نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها