خبرهای داغ:

هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی نجف آباد توزیع شد

مسئول طرح حافظان سلامت حوزه علمیه نجف آباد گفت: ۷۰ مسجد با محوریت حوزه علمیه هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان بین نیاز مدان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۶۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مدیر طرح حافظان سلامت حوزه علمیه نجف آباد گفت: سال گذشته در ماه مبارک رمضان 2 هزار 500 بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج آماده و توزیع شد و امسال نیز این برنامه با محوریت مساجد و همکاری حوزه علمیه برای تهیه یک هزار 400 بسته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مواد خوراکی در این سبدهای غذایی پیش بینی شده و ارزش هر کدام 2 میلیون 500 هزار ریال است، خاطرنشان کرد: سه میلیارد ریال برای این کار توسط خیرین و افراد خیراندیش جمع آوری شده و تکرار این کار نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای عید فطر است.

این استاد حوزه علمیه نجف آباد با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی در مساجد این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می شود، تصریح کرد: این برنامه ها شامل جزخوانی قرآن، مسابقات فرهنگی و قرآنی، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی، سخنرانی و آموزش احکام و عقاید است که به صورت مختصر و البته با رعایت اصول بهداشتی و برخی نیز با محوریت فضای مجازی اجرا می شود.

وی ادامه داد: همکاری در گرامیداشت مناسبت های این روزها با بهره گیری از فناوری های نوین و ایجاد حال و هوای معنوی در شهر و روستاها لازم است.

رجایی، هم افزایی و همکاری برای جمع آوری های کمک های مردمی برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر و نیازمندان و همچنین اجرای فعالیت های این ماه با محوریت مساجد را مهم بیان کرد و گفت: هیات امنا، ائمه جماعت و تشکل های فرهنگی مساجد در این مسیر اقدام کنند.

 

ارسال نظرات