خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در گفتگو با بسیج:

ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مقتدر در تراز انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مقتدر در تراز انقلاب اسلامی و پیشرو در گام دوم انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب که مقام معظم رهبری تبیین کردند، است.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مقتدر در تراز انقلاب اسلامی استحجت‌الاسلام حسن‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز ارتش به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در اعلام روز ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش و اهمیت این موضوع اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موضوعات مهم و بحث برانگیز موضوع بقا یا انحلال ارتش بود که امام راحل با نگرش حکیمانه و دوراندیشانه‌ای بر ماندن ارتش تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب برخی از خائنین و خنّاسان به دنبال انحلال ارتش بودن و بر این موضع خود بسیار پافشاری می‌کردند، گفت: آن‌ها با این استدلال باطل که ارتش در زمان طاغوت وجود داشته و طاغوتی است، تمام هم و غم و تلاش خود را بر انحلال ارتش متمرکز کرده بودند، ولی با مخالفت امام (ره) روبرو شدند که فرمودند: بدنه ارتش یک مردمی، مومن و متعهد است.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان تصریح کرد: ارتشیان همواره ثابت کردند که تصمیمی که امام راحل بر بقای ارتش داشت بسیار تصمیمی داهیانه، هوشمندانه و پیامبرگونه بود.

وی عنوان کرد: در اوایل جنگ و انقلاب به خصوص در اغتشاشات کردستان در دیگر مناطق کشور ارتش به خوبی حاضر شده و نقش‌آفرینی کرد و تمام اغتشاشات سرکوب و مخالفین نظام و انقلاب مجازات شدند.

حسن‌مقدم به نقش‌آفرینی‌های ارتش در برهه‌های مختلف و شرایط حساس انقلاب اشاره و بیان کرد: ارتش نقش بسزایی در تسریع انقلاب و پیروزی انقلاب داشت به گونه‌ای که اگر بصیرت ارتشیان نبود انقلاب با تاخیر به پیروزی می‌رسید.

وی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جانانه و با تمام وجود در میدان جنگ حاضر شد و از آب و خاک و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد که تقدیم ۴۸ هزار شهید گواه این امر است.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان تصریح کرد: ارتش بعد از جنگ نیز در حوزه‌های سازندگی خدمات شایانی به نظام و مردم ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر نیز با بروز حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و جدیدا در وضعیت شرایط کرونایی مردانه وارد میدان شد تا جایی که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «ارتش فدای ملت» که در این حوادث طبیعی برای همه مردم عیان شده است.

حسن‌مقدم تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مقتدر در تراز انقلاب اسلامی و پیشرو در گام دوم انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب که مقام معظم رهبری تبیین کردند، است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات