خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد؛

۵۳ درصد خدمات نیروی انتظامی مربوط به حوزه راه و راهور است

سردار ابراهیمی گفت: ۵۳ درصد خدمات نیروی انتظامی در قالب ۶۰ خدمتی است که پلیس راه و راهور ارائه داده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۳۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان ساعت به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مسوولان دستگاه های خدمات رسان در فضای باز محوطه استانداری برگزار شد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: نیروی انتظامی در حوزه کاری خود در کنار راهبرد مقام معظم رهبری، شعار نظم و امنیت و سلامت و نشاط بهاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی گفت: پلیس به عنوان خادم مردم در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان در خدمت مردم بوده و با توجه به ماموریت اصلی و فرعی در حوزه پلیس راه و راهور خدمات گسترده ای را به مردم ارایه می دهد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: براساس گزارشات و آمارها، پلیس ناجا سال گذشته در سطح کشور چندین میلیون خدمات به ملت شریف ایران ارائه داد که بالطبع این خدمات به مردم شریف استان قزوین نیز ارائه شده است که در این راستا ۵۳ درصد خدمات نیروی انتظامی در قالب ۶۰ خدمتی است که پلیس راه و راهور ارائه داده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به این که قانونمداری یکی از خصوصیات پلیس است که ریشه در فرهنگ و تفکر سازمانی پلیس دارد، عنوان کرد: همکاران پلیس با سعه صدر و مدارا پاسخگوی مردم بوده و مأموریت های خود را به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند و سال گذشته پلیس استان در سطح کشور از استان هایی بود که کمترین نارضایتی در خصوص برخورد نامناسب پلیس را داشت.

وی افزود: با اشاره به اینکه اگر موفقیتی در حوزه پلیس ایجاد شده در سایه تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی بوده لذا تحقق این رویکرد نیازمند هم آوایی همه مردم است تا اولویت مأموریت پلیس راه در بحث کاهش تصادفات در سطح کشور تحقق یابد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به سه عامل اساسی انسانی، جاده و خودرو در تصادفات بیان کرد: سه موضوع مهم حائز اهمیت است که وظیفه پلیس و سایر سازمان ها را سنگین تر می کند و شامل اقدامات قبل از سانحه، حین سانحه و مدیریت صحنه تصادفات می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.

مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: برنامه های ما در سال جاری بر ۴ محور است که شامل کاهش سوانح و تصادفات و تمرکز بر شهرهای هدف در این زمینه، اجرای برنامه های عملیاتی پیشگیری از حوادث، روان سازی عبور و مرور و تمرکز در تصادفات حادثه ساز می باشد.

وی با اشاره به آمار تصادفات استان در حوزه برون شهری و درون شهری یادآور شد: سال گذشته آمار فوتی های تصادفات درون شهری شامل ۵ نفر فوتی و امسال یک فوتی می باشد. همچنین در حوزه برون شهری سال گذشته ۱۰ فوتی و امسال تا این لحظه ۹ فوتی است.

سردار ابراهیمی بیان کرد: گشت های پلیس جهت ایجاد و توسعه امنیت پایدار ادامه دارد لذا طرح ساماندهی موتور سواران در دستور کار قرار دارد. همچنین تعیین و تمرکز بر نقاط حادثه خیز و شهرهای هدف جهت کاهش تصادفات و توسعه نظارت ها از طریق دوربین های مداربسته و کنترل سرعت و تست سلامت رانندگان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار ابراهیمی گفت: در راستای توسعه و تحول پلیس هوشمند که پلیس تراز انقلاب اسلامی است ساز و کارهایی مد نظر و در دستور کار است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها