آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: سپاه پاسداران مایه عزت و افتخار اسلام است که دیروز تحت نظر حضرت امام (ره) و امروز تحت نظر فرماندهی معظم کل قوا کارهای بزرگ و اقدامات اثربخش انجام داده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۶۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم دستور آمادگی صددرصدی به امت اسلام و پیروان اهل‌ بیت (ع) می‌دهد که برای همیشه تاریخ با آمادگی همه‌جانبه در صحنه حضورداشته باشند و تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار بگیرند و از همه مهمتر غیرت و همت بلند خود را برای دفاع از حق، امنیت، اسلام و امت مسلمان را پای کار بیاورند.

دری نجف‌آبادی گفت: یکی از برکات بسیار مقدس انقلاب اسلامی و یادگار بسیار ارزشمند حضرت امام (ره) مسئله تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همانگونه که حضرت امام (ره) با ابتکار خود ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند در ۲ اردیبهشت ماه نیز دستور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در کنار ارتش جمهوری اسلامی با وظایف بسیار روشن و حیاتی در طول این سال ها نقش پر رنگی در پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان ها ایفا کرده است افزود: سپاه پاسداران در طول ۴۲ سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه ها پیشتاز و پیشگام و منشا آثار و برکات بسیاری برای کشور بوده و خدمات گسترده‌ای به ملت و جامعه اسلامی ارائه کرده است.

دری نجف آبادی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه عزت و افتخار اسلام است. دیروز تحت نظر حضرت امام (ره) و امروز تحت نظر فرماندهی معظم کل قوا کارهای بزرگ و اقدامات اثربخش انجام داده است.

وی یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از عملکرد سپاه رضایت کامل خود را اعلام کرده اند امروز نیز این نهاد مقدس با تکیه بر هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا با اقتدار و سرعت عمل بالا به سوی اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی حرکت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: سپاه پاسداران در راستای توانمند سازی کشور در همه ابعاد حرکت می‌کند که خوشبختانه امروز در این خصوص عملکرد قابل قبولی دارد و در واقع سپاه تحکیم کننده قدرت ملی است.

امام جمعه اراک راز موفقیت های سپاه پاسداران را تبعیت از ولایت، مردم داری، پاسداری همه جانبه از انقلاب، دشمن شناسی، مطابق منافع ملی عمل کردن، بصیرت و عمل در جغرافیای جهانی دانست و ادامه داد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نماد عینی و واقعی مکتب ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه حساس سپاه پاسداران در کشور، منطقه و بین الملل این نهاد ارزشمند باید روز به روز خود را در همه ابعاد تقویت سازد و در همه ابعاد از جمله فکری، محتوایی، دفاعی، نظامی، آموزشی، امنیتی، فرهنگی و سایر نیازها خود را مجهز و توانمند کند.

دری نجف آبادی گفت: سپاه پاسداران در طول این سالها توانسته توطئه های دشمنان در همه ابعاد علیه نظام اسلامی را خنثی سازی کند و این به برکت مجاهدت های همه جانبه پاسداران شجاع و بسیجیان دلاور است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کارنامه سپاه در طول حیات با برکت خود مملو از عزت آفرینی، خدمت‌رسانی و  مردم داری است ادامه داد: سپاه هرکجا که مردم و کشور احساس نیاز کرده اند با ورود موثر خود کمبودها را رفع کرده است.

وی اضافه کرد: این روزها شاهد از دست دادن دو تن از فرماندهان دلاور سپاه پاسداران سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد‌محمد حسین‌زاده حجازی که حیات با برکت‌شان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود، و سردار حق بین که الگویی راستین برای جوانان بود و عمر با برکت خود را در خدمت بی‌منت برای اعتلای ایران عزیز صرف کرد هستیم که یاد و خاطر هر دو بزرگوار را گرامی می داریم.

دری نجف آبادی عنوان کرد: سردار حجازی و سردار حق بین یادآور شهید سلیمانی و شهدای مقاومت بودند که همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشند.

وی گفت: ملت ایران امروز به واسطه مجاهدت های سپاه به این نهاد مقدس افتخار می کند و در طول این سال ها دیده‌ایم که هر زمان شیطنت ها و توطئه های دشمنان علیه سپاه بیشتر شده ملت با حضور و دفاع از این نهاد ارزشی توطئه ها خنثی شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در حرکت بر روی صراط مستقیمی که خداوند ترسیم کرده، مسیر هدایت را با استفاده از نعمت بزرگ ولایت طی خواهد کرد و همانگونه که نصرت های خداوند در طی این سال ها همواره پشتیبان سپاه بوده و امروز در گام دوم انقلاب نیز سپاه با نصرت خداوند در مسیر آرمان ها و اهداف مسیر کمال و سعادت را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات