فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:
سردار کریمی گفت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و به صورت همه جانبه از انقلاب حفاظت و دفاع می کند و خوشبختانه سپاه تا به امروز موفق بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۷۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (پنج شنبه) به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز تاسیس نهاد ولایی، مردمی و انقلابی سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت نشان از هوشمندی و ابتکار عمل حضرت امام (ره) برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی بود.

کریمی گفت: سپاه پاسداران با تاسی از مکتب حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری با حماسه هایی که در طول این سال ها در عرصه های مختلف خلق کرد اقتدار و عزت را برای ملت و نظام اسلامی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدا متناسب با انقلاب و جامعه اسلامی و با توجه به توطئه های دشمنان ساختار و سازمان خود را ارتقاء داد و بر طبق نیازمندی های کشور مجهز شد و اگر می بینیم سپاه پاسداران در بسیاری از صحنه ها که خلاء وجود دارد حضور دارد به دلیل انعطاف پذیر بودن این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و به صورت همه جانبه از انقلاب حفاظت و دفاع می کند و خوشبختانه سپاه تا به امروز موفق بوده که جمله معروف حضرت امام(ره) "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و کلام مقام معظم رهبری که "من از سپاه صد درصد راضی هستم" نشان از موفقیت های سپاه در ماموریت ها دارد.

کریمی افزود: خوشبختانه امروز مردم هم از عملکرد سپاه پاسداران در همه عرصه ها رضایت دارند چراکه سپاه متعلق به انقلاب اسلامی و مردم است و در طول این سالها به بزرگی انقلاب عمل کرده است.

وی یادآور شد: ولایی، انقلابی و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه پاسداران است و بسیاری از دستاوردهای سپاه برگرفته از این سه ویژگی مهم است و آنچیزی که توانسته سپاه را در ماموریت های خود موفق کند ایمان، اعتقاد و عمل صالح است و بر اساس این سه مولفه هرآنچه دارد به میدان می آورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که متعلق به امام زمان(عج) ، نظام اسلامی و مردم است و سپاه از آزمون های بزرگ و سخت در طول این سال ها موفق بیرون آمده و در واقع کارنامه سپاه پاسداران نمایشگر تجربه و هویت ملت است.

وی ادامه داد: ریشه تفکر و ذات درونی سپاه پاسداران از مکتب عاشورا است و در واقع سپاه نمونه بارز آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است و این یک درس دائمی جلوی چشم سپاه پاسداران است.

کریمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد عاشورایی و اتکاء به معنویت و معرفت کارنامه ای درخشان دارد و امروز مجموعه ای از نیروهای مخلص، متعهد ، کارآمد، حزب اللهی و ولایی در سپاه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: برطرف کردن نیازهای کشور در همه عرصه ها و موفقیت های سپاه در آزمون های مختلف نشان از کارآمدی و متخصص بودن سپاه دارد و امروز نام مقدس سپاه بر قله های اقتدار، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در عرصه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی،محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری می درخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات