رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی جزیره خارگ:

پیام تبریک رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی جزیره خارگ به مناسبت هفته کار و کارگر

کد خبر: ۹۳۳۶۴۸۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:  مهندس دوستان طی پیامی با تاکید بر نقش محوری کارگران متعهد و دلسوز در تحقق شعار سال  مد نظر مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته کار و کارگر به آحاد جامعه کارگری تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر عظیم از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.
هفته گرامیداشت کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از خادمان عرصه تولید و کسانی است که عاشقانه برای سربلندی کشور عزیزمان از خود گذشتگی می‌کنند.
بدیهی است که اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها بیشتر بر دوش همین قشر تاثیرگذار از جامعه است که خالصانه و با کمترین توقع برای عزت و شرف این سرزمین تلاش می‌کنند.
اینجانب ضمن تبریک هفته کار و کارگرگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات شبانه‌روزی کارگران خدوم جزیره مقاوم خارگ را ارج نهاده؛ سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظرات