گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در بوشهر

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت عقیدتی، گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه است که در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار محمّد بحرانی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شهادت استاد شهید مرتضی مطهری از ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم نیز نام‌گذاری شده است این هفته را بهترین فرصت برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت دانست.
وی تصریح کرد: با توجّه به شرایط فعلی در خصوص شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برگزاری برنامه‌های عقیدتی سیاسی سپاه به بهترین نحو به صورت نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار گردد تا از این طریق دستورالعمل‌های بهداشتی نیز رعایت کرده باشیم.
این مقام مسئول در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از مجموعه آثار شهید استاد مطهری در قالب فیلم، کلیپ و تهیه لوح‌های فشرده و توزیع و پخش در فضای مجازی و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع اندیشه‌های شهید مطهری با محوریت تعلیم و تربیت اثربخش از نمونه برنامه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای این هفته است.
سرهنگ بحرانی اضافه کرد: تجلیل از فرماندهان، مدیران، اساتید، مربیان و فراگیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق (ع) از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است که با توجّه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری همایش وجود ندارد و به صورت حضوری در محل کار آن‌ها، تقدیر خواهند شد.
وی ارسال پیام تبریک هفته عقیدتی سیاسی، نسخه‌های الکترونیک آثار شهید مطهری، فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره این استاد شهید از طریق سامانه خودکارسازی (اتوماسیون) اداری برای تمامی کارکنان رده‌های سپاه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار