امسال ۱۱۴ هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ۱۱۴ هزار و ۴۵۸ راننده وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون در این استان اعمال قانون شده اند.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۹۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

وی یادآورشد: اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

شرق خاطرنشان کرد که  در اجرای اعمال محدودیت های کرونایی که از پانزدهم فروردین ماه جاری دراین استان  آغاز شده ، ۱۰ هزارو ۸۹۱ راننده متخلف در این استان جریمه یک میلیون تومانی  شدند.

وی افزود: همچنین طی سال جاری ۶ هزارو ۳۱۶ راننده خودروی متخلف در البرز  قبض جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای آنان صادر شد.

 شرق  اضافه کرد که با توجه به اعلام ضعیت  قرمز کرونایی در استان البرز ، خودروهای غیر بومی در حال تردد در این استان جریمه می شوند.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد: این جریمه ها برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال می شود.
شرق  خاطرنشان کرد: همچنین تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل می شود و در صورت  تردد و  ورود خودرو های با پلاک غیر بومی و خروج پلاک های بومی برابر مقررات برخورد می شود. 

رییس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

وی یادآورشد:  رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی هر چه سریعتر از استان البرز خارج شوند چرا که مشمول  یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها