ربیعی گفت: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه های مختلف انجام شده تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله در نشست هماهنگی برگزای مراسمات شب های قدر با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی اظهار کرد: هیئت های مذهبی در طول یک سال گذشته همواره به دستورات و پروتکل های بهداشتی مقید بوده اند و رعایت بهداشت در هیئت های مذهبی سابقه ای دیرینه دارد.

وی افزود: بسیج مداحان سپاه روح الله در طی یک سال گذشته در کنار دغدغه برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبت ها سعی کرده در راستای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در ابعاد مختلف تلاش کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله گفت: در آستانه ایام شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) قرار گرفته ایم که بسیج مداحان در این راستا برنامه ریزی های خود را در دو قالب برای برگزاری مراسمات شب های قدر انجام داده است.

وی بیان کرد: برگزاری مراسمات به شکل مجازی و استفاده از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی اولین برنامه بسیج مداحان بود که قبل از ماه مبارک در دستور کار قرار گرفته بود.

ربیعی ادامه داد: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه های مختلف انجام شده تاکنون بیش از ۵۸ مسجد برای برگزاری مراسمات شب های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که سایر ظرفیت های مردمی برای شرکت عموم مردم در این مراسمات را پای کار خواهیم آورد.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح شهرستان ها با شناسایی هایی که توسط کانون های بسیج مداحان انجام شده مراسمات شب های قدر به شکل مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله با بیان اینکه با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر برگزاری مراسمات در فضای باز آماده سازی حیاط مدارس، پارک ها و حیاط ورزشگاه ها نیزدر دستور کار قرار گرفت،گفت:با تعامل انجام شده بین سازمان تبلیغات و شهرداری اراک مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل ها به مدت ۲ ساعت در مکان های باز برگزار خواهد شد و بسیج مداحان در کنار سایر دستگاه های دیگر به طور مستمر بر روند برگزاری مراسمات نظارت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کمک مومنانه بسیج مداحان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات