ششمین رزمایش مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) با اهدای ۳۷ هزار بسته معیشتی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، گروه‌های جهادی و خیران، در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این مراسم که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ۳۷ هزار بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر، ماکارونی، تن ماهی و رب برای توزیع بین نیازمندان به شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: از روزی که رهبر معظم انقلاب فرمان نهضت کمک‌های مؤمنانه را صادر کردند، بسیج به عنوان خدمتگزار مردم وارد میدان شد و با کمک‌های مردمی به یاری نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت شتافت.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا موفق آمیز بود که با مشارکت وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و بسیج در سراسر کشور اجرا شده و هم اکنون که میزان ابتلا بالا است این طرح تداوم خواهد یافت تا نرخ مرگ و میر کاهش پیدا کند.

وی گفت : بخش اول ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شد و امروز دومین بخش از این رزمایش همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) با توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور در حال اجرا است.

آزادی 6000 زندانی

سردار سلیمانی بابیان اینکه تصمیم داریم با کمک مردم، تجربه نهضت کمک مؤمنانه را در مورد زندانیان غیرعمد به کار بگیریم، اظهار داشت: طرح کمک به زندانیان غیر عمد از آذر ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۶ هزار زندانی غیرعمد آزاد شده است و امروز نیز با کمک خیران تعدادی دیگر از زندانی‌های غیرعمد آزاد خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیگر اقدامات بسیج تصریح کرد: با پشتیبانی سپاه‌های استانی و فعالیت بسیج سازندگی و دیگر رده‌های سپاه و در راستای تحقق شعار سال با هدف حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، برنامه‌های مختلفی انجام شده است.

ساخت مسکن محرومان

وی گفت: ساخت مسکن محرومان، تسهیل ازدواج جوانان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و اشتغالزایی با مشارکت بسیج سازندگی و نهاد‌های حمایتی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سال جدید را سال غلبه بر ویروس کرونا و تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی ملت ایران خواند و اظهار داشت: در جنگ اقتصادی با وحدت و انسجام مردم بدون تردید امسال سال پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: سال جدید، سال غلبه بر ویروس کرونا و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی ملت ایران بر نظام سلطه و آمریکاست که معیشت مردم را تهدید کرده است.

سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۷۰۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی ۴۱۴ هزار میلیارد تومان در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری در استان تهران توزیع کرده است.

 

 

ارسال نظرات