خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ عنوان کرد

ضرورت تبیین آثار شهید مطهری برای نسل امروز

کبودراهنگ-امام جمعه کبودراهنگ گفت: شهید مطهری نمونه بارز و الگوی کامل برای مربیان و معلمان و اساتید هستند و آثار این دانشمند شهید گرانبها بوده و باید برای نسل امروز تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۳۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

ضرورت تبیین آثار شهید مطهری برای نسل امروزبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کبودراهنگ به همراه جمعی از کارکنان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری نمونه بارز و الگوی کامل برای مربیان و معلمان و اساتید هستند و آثار این دانشمند شهید گرانبها بوده و باید برای نسل امروز تبیین شود.

حجت الاسلام نقی باقری عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود جلسات و کلاس‌های حضوری باید از بستر فضای مجازی بهره کافی را در ترویج گفتمان شهید مطهری به کار برد و در تبیین اندیشه این عالم فرهیخته در بین دانش آموزان و متربیان و معلمان اهتمام داشت.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه‌ای به پاس زحمات چندین ساله امام جمعه کبودراهنگ در برنامه‌های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات