خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان، مهمترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: مهمترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان سپاه است.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان، مهمترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری معین در ویژه برنامه هفته عقیدتی که در میدان صبحگاه ناحیه همدان برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد زمینه رشد و تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان سپاه است.

وی افزود : دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، با درک این موضوع و با ایجاد فضای برادری و همدلی و ارتباط مؤثر با مجموعه‌ها و با به کارگیری استعداد مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و توان نیروهای نمایندگی سعی کرده برای تحقق این مأموریت مهم قدم ناچیزی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری بردارد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: به همین منظور همه ساله شاهد رشد معنوی و تقویت باورهای دینی در این موضوع بوده‌ایم.

وی از جمله اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ را کسب رتبه‌های برتر قسمت‌های نمایندگی در سال گذشته، بکارگیری مربیان سازمانی و مدعو برای آموزش عقیدتی سیاسی، برگزاری کلاس‌های اخلاق نور مبین برای پرسنل سپاه، کلاس‌های اخلاق و بصیرت‌افزایی برای بسیجیان در حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت و پیگیری و دعوت از روحانیون مجرب برای کلاس‌های ماه مبارک رمضان برشمرد.

مختاری عنوان کرد: اعزام کارکنان سپاه ناحیه همدان به دوره تربیت تعالی قم، مشهد و استان، برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی برای سپاه ناحیه وحوزه های مقاومت در موضوعات مختلف اعتقادی و سیاسی و سبک زندگی اسلامی، برگزاری باشکوه هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری گردهمایی سیاسی و تقویت شبکه هادیان سیاسی و ارسال نشریات و اخبار سیاسی برای حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج در طول سال نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های خبری تصریح کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، حضور در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول سال، برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی در قالب طرح چهره به چهره و بیان مسائل احکام و بصیرتی نیز از جمله اقدامات انجام شده است.

در پایان این برنامه از مدیران و مربیان نمونه سپاه ناحیه همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات