خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از محکومیت واحد مرغداری متخلف در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۸۳۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهارکرد: پرونده تخلفاتی تولیدی تخم مرغ توسط اداره صنعت، معدن وتجارت آق قلا تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی گرگان ارسال شد.

نجف زاده گفت: با توجه به کمبود و گرانی و تعیین قیمت مصوب از سوی دولت برای تخم مرغ در استان و با عنایت به اینکه جزء کالای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اسن پرونده تخلفاتی این واحد تخم مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه تخم مرغ به مقدار چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم، به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی گرگان، جهت رسیدگی ارجاع شد.

عضو شورای قضائی استان گلستان افزود: شعبه متهم را احضار و پس از سیر مراحل قانونی واخذ استعلامات لازم و با توجه به دفاعیات بلا وجه مشار الیه تخلف عرضه خارج از شبکه تخم مرغ را به استناد مواد قانونی محرز و مسلم دانسته و وی را به جزای نقدی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

وی در خاتمه از شهروندان استان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و غیره یا سایر تخلفات اقتصادی وصنفی مرتبط با مرغ وتخم مرغ و کشتارگاه ها موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن و یا سامانه اینترنتی تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها