خبرهای داغ:
قجرشیرازی گفت: جهادگران نیروهای روز های سخت هستند که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و بدون هیچ چشم داشتی و آتش به اختیار به کمک همنوعان خود در همه شرایط سخت می شتابند.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۵۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، حسن قجرشیرازی فرمانده فرمانده پایگاه بسیج رسول اکرم (ص) شهر سگزآباد به تشریح برنامه های گروه جهادی ولایت اشاره کرد و گفت: به همت بسیجیان، نیکوکاران و نهادهای انقلابی و به برکت روحیه فرهنگ دینی و انقلابی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سال گذشته نهضت کمک مومنانه در شهر سگزآباد در قالب گروه جهادی شروع به کار کرد.

وی نهضت کمک مومنانه گروه جهادی را تنها به تهیه و توزیع بسته های معیشتی خلاصه نکرد و گفت: ساخت مسکن و تعمیر و بازسازی مسکن برای محرومین، ضد عفونی و گندزدایی نقاط پر خطر، توزیع اقلام بهداشتی و پخت نان صلواتی از دیگر اقدامات گروه جهادی ولایت بود.

قجرشیرازی جهادگران را نیروهای روز های سخت نامید و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و بدون هیچ چشم داشتی و آتش به اختیار به سراغ کمک به همنوع در همه شرایط سخت می روندو بدون هیچ سر و صدایی و بیشتر با عمل پا به این عرصه گذاشته اند و در حقیقت جهادگران نیروهای روزهای سخت هستند.

وی طرح جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی را موفق ترین طرح سپاه دانست و اذعان داشت: طرح جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی خون جدیدی در رگ های گروه های جهادی تزریق کرد و باعث شد گروهای جهادی با تأسی و الگوپذیری از این شهید بزرگوار اقدامات قابل قبول و پیشگیرانه ای مخصوصاً در بحث ویروس کرونای انگلیسی در سگزآباد انجام دهند. از این رو این طرح موفق ترین طرح سپاه دانست که روحیه مضاعفی به گروه های جهادی بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها