مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده گفت: سبک زندگی اسلامی باید در جامعه اسلامی نهادینه شود
کد خبر: ۹۳۳۹۳۱۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حجت الاسلام غلام‌حیدر جهانبان، امروز در نشست فرهنگ نهادی با كاركنان به لزوم شناخت انسان از خود اشاره كرد و آن را يكی از مهم‌ترین حوزه های سبك زندگی موفق دانست.

وی بيان داشت: انسان برای اينكه به سمت زندگی اسلامی پيش برود بايد ابتدا خدای خود را بشناسد و با خالق آشنا شود تا بتواند سبك درست زندگی را ياد بگيرد.

جهانبان در ادامه افزود: از ديگر راه‌های سبك زندگی درست، شناخت انسان از خود است، اگر انسانی به اين نتيجه برسد كه بايد در مقابل پروردگار بندگی كند، آن موقع به سمت ضعف های خود می رود و سعی خواهد كرد به وظيفه بندگي به نحو احسن عمل كند.

وی ارتباط با ديگران را در سبك صحيح زندگی خيلی مهم دانست و تاكيد کرد: آن چيزی كه ارتباط با ديگران را ريشه دار می كند، صبر و  بردباری در برابر مشكلات است، اگر از اخلاق خوب و سعه صدر برخوردار باشيم ديگران راخواهيم توانست هدايت كنيم..

این مسئول، بخشيدن ديگران و فروتن بودن را از ابزارهای ارتباط با مردم دانست و گفت: بايد با مردم مهربان بوده و خيرخواه ديگران باشيم و در نصيحت كردن اول خود را عامل اين نصيحت بدانيم بعد به ديگران گوشزد كنيم.

انتهای پیام

ارسال نظرات