همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پشتوانه قدرت سیاسی هر کشور ملت آن کشور است، گفت: تجربه موفق قدرت اسلامی انقلاب اسلامی است و علت پیروزی ولایت‌پذیری و پای کار بودن مردم است.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

پشتوانه قدرت سیاسی هر کشور ملت آن استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در ویژه برنامه هفته عقیدتی در جمع بسیجیان بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان با بیان اینکه امروزه بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب ما در قله هستیم و آمریکا شکست خورده است، اظهار داشت: رمز پیروزی ما توکل به خدا و انقلاب ما انقلاب عقیدتی بود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن است، گفت: یکی از علت‌های عزت شهدا رفاقت با قرآن بود؛ راه رستگاری و پیشرفت تلاوت قرآن است که ماه رمضان بهترین فرصت است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه بخشش گناهان است و درهای رحمت خداوند باز و در این ماه دست شیطان بسته است، افزود: این ماه فضائل اخلاقی را تمرین می‌کنیم که بعد از ماه رمضان باید این فضائل را ادامه دهیم.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ و با بیان اینکه از شاخصه‌های دولت انقلابی دولت جوان با رویکرد انقلابی است، ادامه داد: ایمان به نصرت الهی، باور داشتن به توان نیروهای خودی با ویژگی‌های انقلابی، عزم جدی برای مقابله با فساد، پاکدستی و ساده زیستی، استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی، مدیریت و کار جهادی و پرهیز از هرگونه اشرافی‌گری از دیگر شاخصه‌های دولت انقلابی است.

مختاری با بیان اینکه پشتوانه قدرت سیاسی هر کشور ملت آن کشور است، تصریح کرد: قدرت اسلامی در سه مرحله در زمان پیامبر(ص) و امام علی(ع) و امام حسن(ع) تجربه ناموفق داشتند و علت آن پای کار نبودن و عدم ولایت‌پذیری مردم آن زمان بود.

وی عنوان کرد: تجربه موفق قدرت اسلامی انقلاب اسلامی است و علت پیروزی ولایت‌پذیری و پای کار بودن مردم است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: ویژگی‌های رئیس جمهور شایسته انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است و اینکه تابع ولی فقیه و حافظ آرمان‌های شهدا باشد.

وی ابراز داشت: عدم اعتماد به دشمنان و در رأس آنها آمریکا که ام الفساد قرن است، از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور است.

مختاری با بیان اینکه رئیس جمهور باید روحیه جهادی، شجاعت، ابتکار داشته باشد، گفت: یک رییس جمهور باید از مشکلات جوانان گره‌گشایی کند و همه تلاش خود را برای عرصه‌های دینی به کار ببندد.

وی با اشاره به اینکه توجه به اولویت‌های کشور، ریشه‌کنی فقر و ارتقا فرهنگ دینی از دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور انقلابی است، گفت: رییس جمهوری نباید جزء حزب و گروه باشد و مچنین نباید در جبهه دشمن حضور داشته باشد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: علت حضور در انتخابات تغییر وضعیت است و برای انتخاب اصلح از افراد عادل که متخصص هستند، سوال کنیم و به کسی رأی دهیم که نسبت به مردم فروتن هستند و در مقابل دشمنان قاطع باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات