خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاج بابایی همدان خبر داد

سرکشی از پایگاه‌های تابعه حوزه شهیدان حاج بابایی همدان

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاج بابایی همدان از سرکشی از پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

سرکشی از پایگاه‌های تابعه حوزه شهیدان حاج بابایی همداناحسان گلچهره‌ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سرکشی از پایگاه‌های تابعه حوزه شهیدان حاج بابایی مریانج اظهار داشت: طی این سرکشی‌ها جلسات بصیرت افزایی و روشنگری در مورد انتخابات و مسائل روز و حلقه صالحین نیز در پایگاه‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: در این جلسات به حضور حداکثری و نکات قابل توجهی که فرماندهان و شوراها در ایام تبلیغات انتخابات باید رعایت کنند پرداخته شد.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاج بابایی همدان تصریح کرد: بررسی فعالیت‌ها و مشکلات پایگاه‌ها نیز از دیگر اهداف این سرکشی‌ها بود.

وی افزود: عمده مشکلات پایگاه روستایی این حوزه نبود روحانی در مساجد است و خلأ این امر باعث تعطیلی مساجد و حلقات صالحین و همچنین تعطیلی مراسمات عبادی سیاسی در این روستاها شده است.

گلچهره‌ای بیان کرد: در صورتی که علما و روحانیون در این مساجد قدم بر ندارند و مراسم عبادی سیاسی و نماز جماعت در این مساجد برگزار نشود باعث می‌شود که جوانان از مسجد و برنامه‌های پایگاه فاصله بگیرند و به عبارتی باعث از دست دادن نیروهای جوان مومن انقلابی می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات