سعــــــید زعفـــــری
رئیس شورای سیاســــتگذاری ائمه جـــــماعات استان اردبیــــل در گفـــــتگو با بســـــیج :
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و ائمه جماعات فردا در مناطق نارنجی و قرمز نماز جمعه برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۵۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

فریــــضه نماز جمــــعه فردا در اردبیـــــل برپا نمی‌شود

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  اردبیل  اظهار داشت: با هدف حفظ سلامتی جان مردم و طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و ائمه جماعات استان در مناطق نارنجی و قرمز استان نماز جمعه برگزار نمی‌شود اما در مناطق زرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط و اصول مربوطه فریضه مهم نماز جمعه برپا خواهد شد.

نصیری بیان کرد: در مناطقی که نماز جمعه برپا می‌شود نمازگزاران مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و از آوردن افراد پرخطر همچن میانسالان و کودکان به شدت پرهیز شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با رعایت همه‌جانبه مردم بتوانیم هر چه سریع‌تر فریضه مهم معنوی نماز جمعه را در تمامی مناطق استان به‌جا آوریم و شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس در جامعه باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: برپایی برنامه‌های معنوی و مذهبی نباید در جامعه اسلامی به تعطیل کشانده شود، چرا که لازمه معنویت و مذهبیت اهمیت به اجرای این برنامه‌ها است و بستر فضای مجازی می‌تواند در این زمینه به عنوان اولویت مهم مطرح باشد.

ارسال نظرات