خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت مریم (س) همدان خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های حوزه حضرت مریم (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت مریم (س) همدان از برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت مریم (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۰۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های حوزه حضرت مریم (س) همدانکبری حیدری امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سلسله نشست‌های روشنگری به صورت مستمر در پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت حضرت مریم (س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌ها پا به رکاب برای تبیین فرامین حضرت آقا در مبحث حضور حداکثری و انتخاب اصلح در صحنه حضور دارند، افزود: این نشست‌ها با هدف تبیین مبانی انتخاب اصلح و حضور حداکثری با حضور تمام اقشار در حال برگزاری است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت مریم (س) همدان ابراز داشت: این نشست‌ها به صورت تریبون آزاد برای قشر تحصیل کرده با طرح شبهاتی در مورد انتخابات و اختیارات ریاست جمهوری و رهبری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) کودکان و نوجوانان به تاسی از آن امام همام ۲۵۰ پاکت شیر درب منازل فقرا و یتیمان توزیع کردند.

حیدری امیری عنوان کرد: همچنین در این روز عزیز به یاد زنده نگه داشتن یاد آن امام عزیز پایگاه خیرالنساء روستای کنجینه برنامه‌های متنوعی از قبیل پرچم گردانی، پخش مداحی، توزیع نذری و دلنوشته اجرا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار