خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در آئین برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا؛
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مهاجرت معکوس تنها راه نجات فریب‌خوردگان ساکن در سرزمین‌های اشغالی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۰۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آئین برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا که به مناسبت روز جهانی قدس در خیابان طالقانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس روز، خاطرات حماسی مسلمان جهان است، هر ساله شاهد بودیم در روز قدس راهپیمایی‌های بزرگی در همه شهرهای کشورمان به صورت بی‌نظیر، تماشایی و حماسی برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: در کشورهای اسلامی و در شهرهای مختلف هم شاهد بودیم راهپیمایی جدی صورت می‌گرفت و در اقصا نقاط عالم، حتی کشورهای غیراسلامی هم در برگزاری مراسم روز قدس همراهی می‌کردند و اعلام انزجار و نفرت نسبت صهیونیست‌های تروریست، غاصب، جلاد و کودک‌کش داشتند.

وی عنوان کرد: روز قدس فقط این نیست برای قدس حرف بزنیم، قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان بوده و روز اسلام و نجات کشورهای اسلامی است و وقتی می‌خواهیم از قدرت اسلام حرف بزنیم از قدس می‌گوییم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: وقتی امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان، بحث راهپمایی روز قدس را مطرح کردند ما در آن دوران در شرایطی بودیم که صهیونیست‌ها هر نقطه‌ای از فلسطین، لبنان و حتی کشورهای همجوار اراده می‌کردند، آسیب می‌زدند و در مرزهای لبنان هر جایی را می‌توانستند هدف گلوله‌های توپ و تانک قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: این نهال مقاومت که کاشته شد و استقامت روز قدسی که به نفس امام راحل آغاز شد، نتیجه‌اش این شده امروز صهیونیست‌ها عقب نشسته‌اند و بارها اظهار کرده و می‌کنند شمارش معکوس‌شان آغاز شده و پذیرفته‌اند که دیگر ماندنی نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: آشفته‌ترین ملت در دنیا یهودی‌های ساکن در سرزمین‌های اشغالی هستند به طوری که در بررسی‌ها پنج نوع تعارض و اختلافات آشتی ناپذیر بین این سکنه وجود دارند.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها خود را هلاک کردند تا بتوانند خائن و مخالفی از سران کشورهای اسلامی را با خود همراه کنند و حال که همراه کرده‌اند آن کسی که همراه شده برای این است که زیرپای خود را خالی دیده و پایگاه اجتماعی ندارد و از این رو آمده و به صهیونیست‌ها تکیه کرده است.

آیت‌الله عابدینی گفت: قرآن کریم فرموده به ستمگران تکیه کنید آتش می‌گیرید و اینها سرنوشت‌شان هم‌همچون رژیم صهیونیستی می‌شود و آتش خشم خدا دامن آنها را هم خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: ما نمایش قدرت روز افزون مقاومت اسلامی را در روز قدس شاهد بودیم و امروز ما به تعداد پایگاه‌های رژیم صهیونیستی موشک نقطه زن داریم و این را صهیونیست‌ها خوب می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توضیح داد: امنیت جمهوری اسلامی و امنیت جغرافیای جهان اسلام به برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی و به کوچ جمعی اشغالگران بستگی دارد و باید از خانه‌های مردم بروند و برای خود فکر کنند و این امر امنیت ما را تضمین می‌کند.

وی افزود: جای صهیونیست ها سرزمین‌های اشغالی نیست، جای جنایتکاران شان گورستان است و فقط باید بمیرند و در خصوص آنها که فریب خورده‌اند، ما باید در تبلیغات بفهمانیم اگر جان و سلامت خود را می‌خواهید زودتر خود را نجات دهید و مهاجرت معکوس تنها راه نجات فریب خوردگان در سرزمین‌های اشغالی است.

آیت‌الله عابدینی اعلام کرد: خداوند متعال فرمان داده هرچه می‌توانید علیه آنها قدرتمند باشید و در خصوص اینکه گفته‌اند نیاز به موشک و اسلحه نداریم و چرا باید در امکانات دفاعی سرمایه‌گذاری کنیم کمترین آگاهی دینی اجازه نمی‌دهد اینها را به زبان آوریم.

وی یادآور شد: خداوند به مسلمانان می‌گوید در شرایط جنگی هم وقتی نماز می‌خوانید عده‌ای بخوانید و عده‌ای مسلح آماده باشید زیرا دشمن دوست دارد شما از سلاح‌تان غافل شوید و نباید اجازه دهیم کشور از منظر دفاعی دچار ضعف و عقب‌گرد شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: ما قدر سردار سلیمانی را می‌دانیم و دست ایشان و همراهان‌شان را می‌بوسیم و بر مقاومت و استقامت تا پیروزی نهایی اصرار داریم و یقین داریم رژیم صهیونیستی بساطش برچیده می‌شود و ان‌شاالله این امر به زودی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها