خبرهای داغ:
توسط سپاه مهاباد صورت گرفت

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در مهاباد

معاون‌ هماهنگ کننده سپاه مهاباد از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی و هر بسته به ارزش ۵ میلیون ریال در رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در محل توزیع و تقسیم کمک مؤمنانه سپاه مهاباد که در راستای لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب در سالن ۹ دی سپاه مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک، همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم مهاباد را شاهد بوده و هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد با بیان اینکه مردم از آنچه که در اختیار دارند دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود یا ناراحتی نکنند، گفت: فرهنگ اسلامی و انقلابی در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی یافت.

وی با اشاره به اینکه این مرحله از رزمایش همزمان با ماه مبارک رمضان و شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: همزمان با مرکز استان، در سطح شهرستان‌ها نیز این رزمایش عملیاتی شده است.

مودبی با اذعان به اینکه امید است بتوان کمک‌های بیشتری را برای یارگیری مردم تا پایان گذر از بحران کرونا داشته باشیم، تأکید کرد: با امید به خدا و با کمک مسئولان و مردم کرونا را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۳۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: ارزش ریالی این بسته ها ۵ میلیون ریال بوده و شامل برنج، ماکارونی، خرما، رب، روغن مایع، حبوبات و غیره می باشد و امید است با وحدت و انسجامی که وجود دارد بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم، تا هم دشمن خارجی و هم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

مودبی درباره نحوه شناسایی خانواده های آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا، گفت: برای شناسایی نیازمندان به کمک حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج، خیّرین، معتمدین، و مجموعه سپاه وارد عمل شده و افراد نیازمند را شناسایی کرده ایم.

 معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد از مسئولان، خیّرین و مردمی که در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کرده و پای کار بودند، قدردانی کرد و یادآور شد: ما هم‌اکنون در جبهه ایجاد امنیت و تأمین معیشت تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات