سرهنگ مهجوری گفت: سازمان های مردم نهاد که امروز به برکت انقلاب اسلامی از رشد و تقویت بسیار خولی برخوردار شدند ظرفیت‌های خوبی دارند که می توان از انها در راستای تحقق اهداف به کارگیری کرد
کد خبر: ۹۳۴۰۴۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین رونمایی از پادکست سریالی داستان فلسطین در اراک گفت: توسعه و تقویت ارزش‌های فرهنگی با رویکرد اسلامی و انقلابی در جامعه و فضای مجازی یک صرورت است که همه مردم و خصوصا جوانان و دستگاه های فرهنگی باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی افزود :امروزفضای مجازی در کنار تهدیداتی که می تواند داشته باشد یک فضای بسیار گسترده برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده که باید با ابتکار عمل و خلاقیت از آن استفاده کنیم.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد:همچنین سازمان های مردم نهاد که امروز به برکت انقلاب اسلامی از رشد و تقویت بسیار خولی برخوردار شدند ظرفیت‌های خوبی دارند که می توان از انها در راستای تحقق اهداف به کارگیری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد:امروز خوشبختانه سازمان های مردم نهاد با رویکرد تخصصی فعالیت میکنند که در زمینه فعالیت های خود نیروهای متخصصی را  تربیت و در اختیار دارند که می توانند کارآمد و راهگشا باشند.

 وی عنوان کرد:این ظرفیت ها در صورتی کارآمدتر خواهد شد که شبکه سازی که اصل و اساس کار است ایجاد شود تا هم از موازی کاری پرهیز شودو هم خروجی کارها با نتایج بهتری همراه شود. 

سرهنگ مهجوری یادآورشد: تعامل با همه دستگاه‌ها و لزوم بهره مندی از تجربیات و امکانات مختلف آنان راه برون رفت برای بسیاری از مشکلات سازمان های مردم نهاد است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این پادکست که به مناسبت روز قدس رمضان سال ۱۴۰۰ و به همت سمن یاران ناب آفتاب و معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اراک تولید شده به بررسی روایی تاریخی ماجرای فلسطین از پیدایش این سرزمین تا دوران جبهه مقاومت می‌پردازد.

ارسال نظرات