خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس تشکیل بسیج سازندگی را خدمت همه فرزندان جهاد گرم که ردای مقدس بسیج را بر تن دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم. شاید هیچ حادثه همانند شیوع یک بیماری محنوس عالم گیر همانند کرونا در طی این سال‌ها نمی‌توان از اهمیت و ضرورت تشکیل سازمان بسیج سازندگی را به درستی تبیین کند. صحنه‌هایی که گروه‌های مختلف جهادی و بسیجیان طی دو سال گذشته در سراسر ایران اسلامی، در همدلی و دستگیری از آحاد مختلف مردم به ویژه مستضعفان و محرومان و نیز کم کادر درمان و عوامل اجرایی در دستگاه‌های مختلف رقم زده‌اند، حماسه بی نظیر و سترگی است که در حافظه تاریخی ملت ما همواره جاودانه خواهد ماند.

امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی توفیق حضور در جمع صمیمانه فرزندان بسیجی و جهاد گرم را نیافتم، اما توفیق روز افزون در خدمت خالصانه به امت اسلامی را از خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان خواهانم.

لطف الله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

پیام نماینده ولی فقیه در استان فارس به مناسبت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها