مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق علیه السلام در جمع کارکنان این تیپ گفت: اخلاق و اخلاص دو ویژگی بارز پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب یحیایی اظهار کرد: سپاه بهترین مکان برای خدمت است چرا که همه ما افتخارسربازی نائب امام الزمان را پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کینه‌توزی دشمنان نسبت به سپاه پاسداران به تنهایی بیانگر وجود روحیه اقتدار، صلابت، ایستادگی در این مجموعه است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دهه پنجم پیروزی خود وارد شده است که سپاه در این زمینه مسوولیت‌های خطیری بر عهده دارد و مهم‌ترین انتظار از پاسداران اخلاص در عمل است.


یحیایی اضافه کرد: سپاه در همه عرصه‌ها اعم از سازندگی، عملیات نظامی، کار فرهنگی وارد می‌شود بنابراین باید در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم خالصانه برای خداوند باشد.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق (ع) گفت: این نهاد ارزشی و انقلابی در هر جایی که مردم احساس نیاز کنند با قدرت حضور خواهد داشت.

یحیایی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران را به‌ناحق تروریست نامیده‌اند، افزود: حال آنکه ملت ایران قربانی ترور بوده و سپاه هم که از دل این ملت برخاسته همواره مقابل اقدامات تروریستی ایستاده است.


وی اضافه کرد: سپاه پاسداران یک افتخار برای ما است بنابراین باید کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند با سربلندی و افتخار از جایگاهی که در آن قرار گرفته‌اند یاد کنند که پاسدار ارزش‌ها، معنویت و معارف هستند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در همه قسمت‌های زیرمجموعه سپاه به وضوح موجی از معنویت، خداترسی، توانمندی و اقتدار دیده می‌شود، اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول همه این سال‌ها ثابت کردند که می‌توانند ناممکن‌ها را ممکن کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات