آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: حادثه غم‌انگیز مدرسه سیدالشهدای کابل که بیش از ۷۳ نفر شهیدوصدهامجروح داد موجب ناراحتی ملت‌های مسلمان شدکه بار دیگر خباثت و کینه دشمنان به اهل‌بیت(ع) و ملت‌های مظلوم را نشان داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۴۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  امروز (دوشنبه) در آیین رزمایش کمک مؤمنانه که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و نهادهای انقلابی برگزارشده بود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق درک ماه مبارک رمضان به همه ما عنایت شد و خداوند متعال را بابت همه نعمات بزرگی که به‌واسطه انقلاب اسلامی برای ما جاری‌شده شاکریم و باید قدر این نعمات را به‌خوبی بدانیم و از فرصت چندروزه ماه مبارک رمضان به‌خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: در طی ۱۴ ماه گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با بیماری کرونا انجام داد که یکی از آنها تهیه و توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه بود که عملکرد بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشتند.

امام‌جمعه اراک اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی روحیه احسان و نیکوکاری در کشور جاری‌شده و روحیه احسان و خدمت به مردم بزرگ‌ترین نعمت الهی است که ملت ایران با تأسی از فرهنگ اهل‌بیت(ع) و روحیه انقلابی در این صحنه خوش درخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: کمک به نیازمندان در ماه رمضان یک عبادت محسوب می‌شود و خوشبختانه در طی ۱۴ ماه گذشته مردم در کمک به نیازمندان گام‌های بلندی برداشتند و توانستند بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدات را رفع کنند.

وی ادامه داد: در آستانه عید سعید فطر قرار گرفتیم و زکات فطریه اهمیت بسیار فراوانی دارد که مسلمانان باید همچون گذشته به این مسئله اهمیت دهند و البته مدیریت در زکات فطره یک مسئله مهمتر است چراکه می تواند برای فقراء ، نیازمندان و ایتام بسیار راهگشا باشد و مشکلات را برطرف کند و درد بزرگی از جامعه دور کند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه بنیاد برکت در خصوص تهیه و تولید واکسن کرونا اقدامات بسیار خوبی انجام داده که امیدواریم با تلاش های شبانه روزی به تولید انبوه برسد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی به ثبت برساند، گفت: در طول انقلاب اسلامی هرکجا با نیت الهی و خیرخواهانه به مسائل ورود کردیم شاهد اقدامات بسیار خوب و نتایج اثربخش شدیم و در موضوع واکسن هم بنیاد برکت با نیت خیرخواهانه ورود کرد و شاهد نصرت خداوند بود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: به برکت تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی کادر درمان و همه گروه های فعال در امر مبارزه با بیماری کرونا استان مرکزی از شرایط بحرانی و قرمزی عبور کرد که از این به بعد باید رعایت کنیم تا دچار موج های بعدی این بیماری نشویم.

دری نجف آبادی تأکید کرد: نماز عیدسعید فطر در استان مرکزی باید باشکوه و عظمت در فضای باز خوانده شود تا عظمت مسلمانان و ایارن اسلامی را در عید بزرگ مسلمانان به رخ بکشاند.

وی با اشاره به اینکه حادثه غم انگیز مدرسه سیدالشهدای کابل که بیش از ۷۳ نفر شهید و صدها مجروح داد موجب ناراحتی مسلمانان و ملت های مسلمان شد، گفت: این حادثه اندوهگین، بار دیگر خباثت و کینه دشمنان به اهل بیت(ع) و ملت های مظلوم را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: همچنین حوادث جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قدس شریف بار دیگر دستان شوم و پلید این رژیم کودک کش علیه مسلمانان را نشان داد و امت اسلام تنها با نابودی اسرائیل و قطع شدن دستان حامیان خبیث آنها در منطقه اسلامی رنگ آرامش به خود خواهد دید.

وی خاطر نشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی از درون بسیار آسیب پذیر است و قطعا وعده های خداوند در قرآن کریم مبنی بر انتقام از این رژیم جنایت کار محقق خواهد شد و سربازان اردوگاه حضرت امام(ره) انتقام مظلومان و شهدا را از این جنایت کاران خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات