فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه گفت: گشت رضویون با هدف تأمین امنیت و ارتقای آن در سطح شهرستان و در محله اسلامی آل یاسین گشت زنی می کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۳۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) با حضور پر شور بسیجیان و سرگرد علی دولتی مسئول تایید صلاحیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه برگزار شد.

این برنامه با نشست بصیرتی توسط سرگرد دولتی برای بسجیان گشت محله محور رضویون همراه بود.

محمود جوادی فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه در خصوص نحوه فعالیت گشت های رضویون این پایگاه محله اسلامی آل یاسین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت اجرای این طرح در سطح محلات، کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی پس از شناسایی آن است.

وی افزود: این گشت ها در محلات بویژه با هدف تأمین امنیت و ارتقای آن در سطح شهرستان و در محله اسلامی آل یاسین گشت زنی می کنند.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: گشت های رضویون با همکاری بسیج، ناجا و دستگاه قضا با هدف تامین امنیت راه اندازی شده است.

جوادی با اشاره به اینکه افرادی که در این گشت ها مشغول خدمت هستند، بدون هیچ چشم داشتی در ایام مختلف سال همکاری لازم را می کنند، گفت: این گشت ها براساس قانون در محلات برای ایجاد امنیت بیشتر تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروها به صورت  پیاده، موتوری و سواره فعالیت دارند و مجموعه بسیج و سپاه تلاش دارد به عنوان مکمل و کمک این نیرو برای تامین امنیت پایدار محله های شهری و روستایی همکاری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها