فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: در مرحله سوم کمک مومنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی، یک میلیون و ۸۴۲ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت گرم، توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۳۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور سردار معروفی برگزار شد.

رونق رزمایش مواسات درکرمان بانام

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن سلام و درود به ارواح مطهر شهیدان، امام راحل، فرمانده میدان و موفق جهان اسلام سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم و عرض تبریک فرا رسیدن عید فطر را تبریک اظهار کرد: ان شاءالله خداوند متعال به همه ما در ماه رمضان و شب های قدر، توفیق بهره از این ایام را داده باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد:  خدا را شاکریم که قرارگاه اجتماعی امام حسین مجتبی علیه السلام با مشارکت کمیته امداد امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی، بانک رسالت، قرارگاه خاتم الاوصیا، بنیاد علوی، بسیج سازندگی، دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه استان موفق به انجام کار در حوزه کمک های مؤمنانه استان شده اند.

رونق رزمایش مواسات درکرمان بانام

وی افزود: امروز به مناسبت عید فطر، سومین مرحله از کمک های خود توزیع خواهیم کرد،  مرحله اول در نیمه ماه شعبان با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، مرحله دوم در نیمه ماه رمضان  میلاد امام حسن (ع) با توزیع ۷۵ هزار بسته معیشتی با مشارکت تمامی اعضای قرارگاه انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: در مرحله سوم ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد تومان، یک میلیون و ۸۴۲ هزار پرس غذای گرم و هر پرس ۱۵ هزار تومان و در مجموع به ارزش ریالی ۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت گرم، نذر قربانی ۱۱۹ رأس گوسفند و دو رأس گاو  توزیع خواهد شد.

سردار معروفی گفت: کل خدمات ارائه شده توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در عید فطر به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می باشد.

رونق رزمایش مواسات درکرمان بانام

 

این مقام مسئول تصریح کرد: این قرارگاه در تمام عرصه ها ورود کرده و ان شاالله مردم استان شاهد حضور این قرارگاه در تمامی عرصه ها و به ویژه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی روستایی، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و کمک معیشت به صورت جهادی و انقلابی خواهند بود.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: در حد توانمان  برای حل مشکلات مردم عزیزمان  مجاهدت کنیم و این مجاهدت را با دل و جان پذیرفته ایم؛ در یک زمان همه ما در صحنه نبرد با دشمنان مجاهدت کردیم و مقابل دشمنان ایستادیم  و امروز به منظور ریشه کن کردن فقر مشارکت می کنیم  تا مردم عزیزمان را به خواسته های منطقی که حق آنهاست برسند

 

ارسال نظرات