فرماندار گلشن گفت:

مردم پای آرمان‌های نظام، رهبری و اسلام ایستاده اند

سراوان_فرماندار گلشن گفت:مردم تا کنون به وظیفه خود عمل کرده اند و هر بار با حاضر شدن در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که پای آرمان‌های نظام، رهبری و اسلام ایستاده اند و این موضوع هراس دشمن را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
فرماندار گلشن  در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان با اشاره به هراس دشمن از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، طی سال‌های گذشته، گفت: مردم تا کنون به وظیفه خود عمل کرده اند و هر بار با حاضر شدن در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که پای آرمان‌های نظام، رهبری و اسلام ایستاده اند و دشمن از این موضوع هراس دارد که امسال نیز همانند سال‌های قبل، مردم خودشان سرنوشت ایران را تعیین کنند.

مهران محمودی بیان کرد: بیش از چهل سال است که معاندین از طریق هر ترفندی که در توان داشته اند با انقلاب اسلامی دشمنی کرده اند. اما مردم با حضور به موقع خود در صحنه، ننگی بر ننگ‌های آن‌ها افزوده و این دشمنی‌ها را در نطفه خفه کرده اند.

این مقام مسئول با تکیه بر اهمیت مقوله انتخابات گفت: یکی از اصول اساسی هر کشور؛ انتخابات آن کشور است که منوط به حضور پر شور مردم آن کشور می‌باشد؛ و ملت گرانقدر ایران در طول چهل و اندی سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره در راستای تحقق این مهم تلاش کرده اند و با مشارکت پر رنگ خود پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان استکبار، اسرائیل و ایادی آن کوبیده اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یعنی مردم و حمایت آن‌ها از رهبری و اسلام؛ لذا در ایام انتخابات به بهانه‌های واهی و مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی و شخصی، با همسو کردن یک عده نادان در داخل کشور و همچنین با بزرگ نمایی مشکلات کشور در این برهه حیاتی و حساس، قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه و شکستن اتحاد آحاد ملت و در پی آن کمرنگ کردن مشارکت‌های مردمی را دارد.

محمودی در ادامه بیان کرد: از آنجایی که ویروس کرونا نه تنها در ایران بلکه درکل جهان سایه افکنده و ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده، پس دشمن با به دست گرفتن فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، به مردم اخبار غلط در این باب ارائه می‌کند. در حالیکه این خود نمایانگر آن است که معاندین در واقع فلج شده اند که می‌خواهند به بهانه این ویروس منحوس، مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

وی افزود: در حقیقت؛ دشمن از کوچک‌ترین مسئله بر ضد ما بهره برداری می‌کند که تحریف اساس نظام و ترویج فرهنگ غرب، از جمله این موضوعات می‌باشند. اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که عملکردی هوشمندانه دارند، با ارسال یک کلام و یا یک پیام به ملت ایران تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند!

مهران محمودی ضمن بیان مشارکت‌های ملی مردم سیستان و بلوچستان در مواقع اضطراری کشور، گفت: علی رغم تمام دشمنی‌های مخالفین نظام در داخل و خارج از کشور که همیشه در تلاش بوده اند تا با اختلاف پراکنی‌های قومی و مذهبی در این استان، روند انتخابات را تحت الشعاع قرار بدهند؛ ما بار‌ها شاهد فعالیت مثمر ثمر مردم غیور این استان بوده ایم که چطور در مواقع لزوم، این تهدید‌ها را ساکت کرده اند!

فرمانده گلشن تصریح کرد: در بسیاری از مواقع، وضعیت امنیت درون کشور آن قدر قرمز نبوده است که آژیر برخی خطرات احتمالی را به صدا دربیاورد. اما گاهی وجود چند ساختار شکنی کوچک یا بزرگ در پایتخت، آژیر خطر را در چند استان نظامی و مرزی کشور روشن کرده است که از میان آن‌ها استان سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب‌ها را دیده است.

محمودی در پایان مطرح کرد: دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزند؛ چرا که این انقلاب، انقلاب حضرت مهدی (عج) است و پشتوانه قوی، مانند مردم را دارد؛ بنابراین ما ایمان داریم که خداوند متعال مکر و حیله دشمن را طبق آیات قرآن کریم به خود آن‌ها بازخواهد گرداند.
ارسال نظرات