سردار سلیمانی:

سال ۱۴۰۰ سال غلبه مردم علیه کرونا خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست مجازی با بسیجیان سراسر کشور گفت: سال ۱۴۰۰ سال غلبه مردم علیه ویروس کرونا خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست مجازی با فرماندهان و بسیجیان سراسر کشور اظهار داشت: حرکت بسیج به عنوان یک اقدام موثر در تاریخ انقلاب همواره مد نظر مقام معظم رهبری بوده است بیانیه گام دوم تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی را برای ملت بزرگ ایران و امت اسلامی با نقش آفرینی جوانان تعیین کرده است.

 وی افزود: بزرگترین ظرفیت انقلاب، ملت بزرگ ایران است و تمام صفحات تاریخی ملت ما آکنده از افتخار آفرینی است بسیج با تکیه بر سند راهبردی اعتلای ۱۰ ساله که مصوب فرمانده کل قوا است، بنا دارد پیش قراول ملت بزرگ ایران برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و پاره تن ملت ایران، یک تهدید مانندجنگ تحمیلی را به یک فرصت بزرگ تبدیل کرد.

 سردار سلیمانی تصریح کرد: شما بسیجیان با مشارکت در طرح شهید سلیمانی و مسیر مبارزه با کرونا توانستید رضایت مقام معظم رهبری را کسب کنید رهبر معظم انقلاب از بسیج راضی هستند اما به این حد قانع نیستند و بسیجیان عزیز باید برای تحقق دقیق تر مطالبات ایشان از بسیج تلاش کنند.

  وی با اشاره به این که سال ۱۴۰۰ سال غلبه مردم علیه ویروس کرونا خواهد بود بیان کرد: انشاالله در سال ۱۴۰۰ با توجه به تولید انبوه واکسن‌های داخلی و واکسینه کردن مردم، بتوانیم دوباره فعالیت‌های فرهنگی و سازندگی را گسترش دهیم سال ۱۴۰۰ سال غلبه مردم علیه ویروس کرونا خواهد بود و به زودی کشور ما به یکی از برترین کشورهای سازنده واکسن در منطقه و جهان تبدیل خواهد شد.

  رئیس سازمان بسیج با اشاره به این که  مشکلات کشور ما عمدتا اقتصادی است و راه حل آن در داخل کشور است عنوان کرد: باید در برابر القائات دشمنان درباره انتخابات، تبیین را در دستور کار قرار داده و به شبهات پاسخ دهیم.

مشکلات کشور ما عمدتا اقتصادی است و راه حل این مشکلات در درون کشور وجود دارد و بسیجیان پیش قراول حل این مشکلات خواهند بود یکی از اقدامات برای حل مشکلات و رسیدن به وضع مطلوب، مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات است در کشور شرایطی داریم که با مشارکت گسترده می توان تغییرانی راهبردی و تعیین کننده ایجاد کرد.

  سردار سلیمانی با بیان این که این رفتارهای اخیر آخرین دست و پا زدن های رژیم صهیونیستی است گفت: روند بازگشت قدرت به جهان اسلام آغاز شده و این رفتارهای اخیر آخرین دست و پا زدن های رژیم صهیونیستی در فلسطین و ارتش آمریکا در افغانستان است.

غرب و نظام سلطه از ۲۰۰ سال اخیر تضعیف مسلمین را در دستور کار قرار داده است امروز ایران عزیز جزیره ثبات اسلام و امنیت است.

 وی ادامه داد: روند بازگشت قدرت به جهان اسلام آغاز شده و این رفتارهای اخیر آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و ارتش آمریکا در افغانستان است ملت‌های دیگر منطقه و جهان از مردم ایران الگو خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات