همزمان با ادامه تجاوزات ارتش صهیونیستی و کشتار فلسطینیان، در نیویورک و واشنگتن در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها تظاهرات برپا شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۱۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ادامه تجاوزات ارتش صهیونیستی به مسجدالاقصی و یورش به مناطق فلسطینی و کشتار فلسطینیان بی گناه، مردم آمریکا نیز همسو با بسیاری از مسلمانان دیگر کشور‌ها ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، خواستار اقدام جامعه جهانی برای مقابله با این جنایات شدند. در نیویورک و واشنگتن در حمایت از ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان تظاهرات برگزار شد.

تظاهرات اعتراضی شهروند آمریکایی‌ها در واشنگتن در حمایت از ملت فلسطین در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه آمریکا در این شهر برگزار شد.

در این تظاهرات‌های اعتراض آمیز، شهروندان آمریکایی تجاوز رژیم اشغالگر در قدس اشغالی و هدف قرار گرفتن نمازگزاران در مسجدالاقصی توسط نظامیان رژیم صهیونیست را محکوم کردند.
 
اعتراض کنندگان در نیویورک نیز در حالیکه پرچم فلسطین و پلاکارد‌هایی با مضمون محکوم کردن رژیم کودک کش اسرائیل در دست داشتند، پس از راهپیمایی از مقابل ساختمان وزارت امور خارجه، مقابل ساختمان این وزارتخانه اجتماع کرده و با فریاد تکبیر و شعار‌های حمایت از حماس و جریان مقاومت، با مردم فلسطین ابراز همدردی و اعلام همبستگی کردند.
ارسال نظرات