خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم انتخاباتی حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۴۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان قزوین گفت: امیدواریم با استفاده از تجربیات سال های گذشته، سه انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین حضور مسئولانه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان را در پیشگیری و رسیدگی به جرائم احتمالی انتخاباتی مهم توصیف کرد و گفت: رعایت کامل اصل بی طرفی توسط اعضا، اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغ شده و ورود مستمر و جدی دستگاه های متولی برای جذب مشارکت حداکثری مردم، برگزاری انتخابات سالم، بی اثرکردن خط دهی جریان های معاند و خنثی کردن عملیات روانی فضای مجازی، بسیار موثر و ضروری است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به عرصه انتخابات و بازار داغ شایعه پراکنی، باید فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رصد فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم انتخاباتی مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: باید کسانی که در فضای مجازی و رسانه های مختلف با ایجاد فضای التهابی درکشور، مردم را به کاهش مشارکت یا تحریم انتخابات ترغیب می کنند شناسایی و با آنان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

وی با اشاره به ارسال پرونده‌های انتخاباتی به شورای نظارت استان برای تأئید صلاحیت ها، افزود: مساله تایید کردن کسانی که صلاحیت ندارند بسیار مهم است، چون ورود آن‌ها در مجموعه شورا به منزله ویروس در بدن است و آثار زیانباری به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اظهار داشت: یکی از مشکلات شوراها و شهرداری ها پرونده های زیادی است که در دستگاه قضایی دارد و این دوره باید شورایی انتخاب شود که هدف آن خدمت به مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها