خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی نماز عید سعید فطر در سرخه

جلسه هماهنگی نحوه برگزاری نماز عید سعید فطر در حسینیه شهدا شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص نحوه برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان در حسینیه شهدا (مصلای نماز جمعه) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر با اشاره به نحوه برگزاری نماز عید، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز عید فطر امسال ساعت 7 صبح در در محل گلزار شهدای سرخه شهرستان سرخه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از نمازگزاران می‌خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، مهر و سجاده شخصی نیز همراه خود داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: نماز عید فطر، اوج وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه در سایه دین و ارزش‌های الهی است و در خواست ما این است که نمازگزاران با رعایت دقیق نکات بهداشتی در این آیین معنوی که روز عید فطر در گلزار شهدا برگزار می‌شود با حضور منسجم  خود در آن  شرکت کنند.

گفتنی است: نماز عید سعید فطر در محل گلزار شهدای سرخه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ساعت ۷ صبح به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر اقامه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها