خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

شرکت در انتخابات متضمن اقتدار کشور است

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: شرکت در انتخابات اقتدار و امنیت کشور را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۹۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

 حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان ضمن سخنانی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای خنثی کردن تهدیدات دشمن است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات باعث یاس دشمن می شود، افزود: باعث تاسف است که برخی به واسطه مشکلات و گرانی‌ها می‌گویند، در انتخابات شرکت نمی‌کنم و حال اینکه حضور در انتخابات از اوجب واجبات است.

مصطفی زاده با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات، گفت: می‌ایستیم و ثابت می‌کنیم اگر به واسطه بی تدبیری ها، گرانی‌ها و مشکلات داخلی گلایه ای هم هست، پای انقلاب ایستاده‌ایم و از آرمان‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

وی تصریح کرد: کسانی که این سخنان را می‌گویند بدانند اگر رای ندهند افرادی روی کار می آیند که اصلا مورد نظرشان نیستند و به طور قطع مشکلات بیشتر می‌شود.

مصطفی زاده در ادامه با اشاره به حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به مردم غزه، گفت: باید به حزب الله و مردم غزه دستمریزاد گفت، زیرا به کسانی که ادعای برخورداری از گنبد آهنین را داشتند نشان دادند استوار ایستاده‌اند و ده‌ها موشک به نقاط مختلف رژیم صهیونیستی اصابت کرد و امیدواریم همانطور که رهبر انقلاب پیشی بینی کردند، زودتر این رژیم جعلی برچیده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار