خبرهای داغ:

جلسه توجیهی پویش سخن و حرف آورد در سرخه

جلسه توجیهی پویش سخن، حرف آورد بین مبلغین، معلمین و فعالان قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۷۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیهی پویش سخن، حرف آورد بین مبلغین، معلمین و فعالان قرآنی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول امور بانوان این اداره در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این جمع اظهار کرد: طرح "پویش سخن" یا جشنواره حرف‌آورد با محوریت امیدآفرینی و تحقق زنجیره تواصی به حق، در کشور فعال شده است.

وی افزود: این پویش با همکاری اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تشکیل جبهه مردمی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم با هدف تشکیل جبهه مردمی، برنامه‌ریزی برای به میدان آوردن بانوان اندیشمند و صاحب سخن، هویت‌بخشی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم در عرصه تبلیغ، فعال‌سازی اقشار مستعد، سازماندهی نظام تبیین، گسترش امر تبلیغ در لایه‌های مختلف جامعه، شبکه تبلیغ مردمی و شکستن محاصره تبلیغاتی در کشور فعال شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با عنوان اینکه حرف آورد چیست و چرا تشکیل شده است؟ گفت: امروز یکی از مهم ترین مسایل فرهنگی - اجتماعی کشور محاصره تبلیغاتی دشمن است. این مسئله به قدری مهم است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداخته و تاکید کردند، مواظب باشید دشمن حقایق را وارونه جلوه می دهد و راه کار رهبر معظم انقلاب ایجاد زنجیره تواصی به حق و صبر میان جامعه مومنین است.

محمدی وند در ادامه اضافه کرد: ما به عنوان دستگاه فرهنگی برای اینکه میدان را برای این تواصی فراهم کنیم باید بانوان را وارد میدان کنیم تا سخنان خود را در قالب فیلم های یک تا دو دقیقه ای تهیه و برای ما ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح حرف‌آورد یک ظرفیت و فرصت برای اقشار مختلف به خصوص بانوان است تا بتوان بانوان نخبه را در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان وارد میدان کرد و با یک گفتمان سازی بتوان نیازها و مسایل انقلاب اسلامی را با یک جریان تواصی گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها