المان بانوی ایثار هم زمان با سوم خرداد سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان بوشهر و با مشارکت شهرداری بندر بوشهر در میدان غدیر بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۶۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم با تبریک سال روز آزادسازی خرمشهر گفت: در دنیا نقاط مختلف استراتژیکی وجود دارد که در بقا و زندگی کشورها حائز اهمیت است که خرمشهر یکی از این نقاط در کشور ما است.
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
 
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
سردار علی رزمجو اظهار کرد: دشمن بعثی خیلی مصمم بود داخل خرمشهر را به عراق الحاق کند اما رزمندگان اسلام با یورش خود در عملیات بیت المقدس خرمشهر را به آغوش وطن بازگرداندند.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر برجسته‌ترین و بارزترین نماد ایثار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
این یادگار دوران دفاع مقدس، به مقام زن در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: زنان در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی کردند و در این مسیر جان خود را نیز فدا کردند که ما امروز در میان شهدای مدافع سلامت نیز شهدای فراوانی را از میان زنان جامعه اسلامی مشاهده می کنیم.
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
این مقام مسئول با اشاره به رونمانی از المان بانوی ایثار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان برگزاری دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بر تداوم اجرای برنامه های کنگره و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت تاکید داشتند که بر همین اساس المان بانوی ایثار به عنوان یکی از کارهای اثربخش و ماندگار این کنگره که از سال ها پیش شروع شده بود در میدان ورودی بوشهر- میدان غدیر- نصب شد.
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
سرهنگ علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این مراسم با اشاره به این که اِلمان بانوی ایثار شامل تصاویر متفاوتی است، اظهار کرد: این المان به پاس رشادت های زنان در دوران دفاع مقدس ساخته شده است که دارای نمادهایی از راهپیمایی زنان، شاخه زیتون، کره زمین، تصاویر امام و رهبری و نوشته ای از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که توسط سازمان بسیج هنرمندان کشور طراحی شده است.
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
 
رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر
انتهای پیام/
ارسال نظرات