خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد

برگزاری مسابقات فوتسال در سرخه

به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد مسابقات فوتسال به همت بسیجیان امام خامنه ای (مدظله) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۷۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و خصوصاً شهدای خرمشهر مسابقات فوتسال به همت بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه در حاشیه این برنامه ضمن تبریک سوم خرداد هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد انگیزه بین بسیجیان، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی بسیجیان دانست.

وی افزود: در طی چند روز گذشته با هدف گرامیداشت شهدای سوم خرداد مسابقات مختلفی همچون دارت، فوتبال دستی، فوتسال، پیاده روی و غیره در سطح پایگاه های شهری و روستایی در سطح شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و خوشبختانه با استقبال بسیجیان روبرو شده ایم.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه همگانی کردن ورزش در جامعه مهم ترین هدف برگزاری مسابقات ورزشی بسیجان دانست و اضافه کرد: طبق نکات مطرح شده در سند انتظار بسیجیان در تلاش هستیم تا هرچه بیش تر ورزش پایگاه ها پیگیری و تیم های مختلف ورزشی در سطح پایگاه های شهری و روستایی تشکیل و مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و وجود فرصت بیشتری برای بسیجیان در رده های مختلف سنی فعالیت‌های ورزشی متنوعی برای بانوان و یرادران در رده های مختلف سنی درنظر گرفته شده است؛ تا بتوانیم گامی هرچند کوچک جهت افزایش سطح نشاط و سلامت بسیجیان و به دنبال آن در خانواده ها برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها