خبرهای داغ:
فرمانده لشکر3:

فتح خرمشهر حاصل جهاد ملت ایران است

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۶۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی ادامه داد: خرمشهر، حکایت مقاومت روزهای نخست جنگ تحمیلی و سرگذشت سلحشورانی است که با دست خالی، متجاوز مسلح را در بیش از یک ماه نبرد به روز سیاه نشاندند و جسم خود را سنگر کردند تا از کیان اسلامی و سرزمین ایران دفاع کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سوم خرداد روز استقامت و پایداری ملت ایران؛ شجاعت، شهامت و اقتدار فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) تصریح کرد: این حماسه عظیم با پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام، ایمان، اعتقاد و غیرت دلیرمردان ایران اسلامی و از همه مهمتر وحدت و همدلی نیروهای شرکت کننده در آن اعم از سپاه، بسیج مردمی و  ارتش به دست آمد.

آبروشن گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای مهم تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است، که با مدد الهی، صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار