خبرهای داغ:
کارشناس مسایل سیاسی

با تفکر انقلابی، انتخاب اصلح داشته باشیم

همتی گفت: امروز وظیفه ما این است که تفکر انقلابی داشته باشیم و برای انتخاب اصلح با تفکر انقلابی اقدام نماییم.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۸۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ اکبر همتی در جمع بسیجیان حوزه حضرت فاطمه(س) در روز سوم خرداد مصادف با آزادی خرمشهر عنوان کرد: ما در عرصه های مختلف در حال جنگ هستیم و میدان‌هایی وجود دارد که از میدان نظامی هم سخت تر است و آن جنگ نرم می باشد که با یاری و عنایت خداوند در این نبرد هم پیروز هستیم.

وی ۲۸ خرداد را به واقعه عاشورا تشبیه کردند و گفت: انتخابات ما باید به موقع و صحیح باشد تا به سرنوشت توابین دچار نشویم و در این صورت است که رای ما ماندگار است.

همتی یادآور شد: تلاش کردن برای اعتلای انقلاب اسلامی، وظیفه همه ما است و لذا نباید سکوت کنیم چرا که اگر عافیت طلب باشیم همانند شمر و زبیر خواهیم شد و اگر خط شکن باشیم حیات شهادتی در انتظار ما است.

وی با اشاره به شهدا و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: باید از صحبت ها و وصایای شهدای گرانقدر استفاده کنیم تا راه را گم نکنیم و به سعادت برسیم. چرا که شهدا، راهگشا و روشنی بخش مسیر آینده هستند.

همتی در ادامه یادآور شد: اولین وظیفه ما این است که تفکر انقلابی داشته باشیم و برای این کار باید از منیت ها بگذریم. ما باید در جبهه انقلابی حرکت کنیم و دیگران را هم دعوت کنیم همانطور که شهدا از امور ارزشمند زندگی خود گذشتند پس ما هم مسئول هستیم و باید بدانیم که انتخابات به گفته رهبر معظم انقلاب، مانند شب قدر است پس درست انتخاب کنیم تا زندگی خوبی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار