امام جمعه فامنین:

نبرد ۱۲ روزه مقاومت و اسرائیل حیثیت و قدرت پوشالین رژیم صهیونیستی را فرریخت

همدان-امام جمعه شهرستان فامنین گفت: نبرد ۱۲ روزه مقاومت و اسرائیل حیثیت و قدرت پوشالین رژیم صهیونیستی را فرریخت و آن را به نابودی نزدیک کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
نبرد ۱۲ روزه مقاومت و اسرائیل حیثیت و قدرت پوشالین رژیم صهیونیستی را فرریختبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا مصباح در نشست سیاسی بسیجیان گردان ۱۶۲ امام حسین (ع) شهرستان فامنین با تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این نبرد ۱۲ روزه حیثیت و قدرت پوشالین رژیم صهیونیستی را فرریخت و آن را به نابودی نزدیک کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و همراهانش به خصوص دولت مستکبر آمریکا ده‌ها سال مردم دنیا را با عناوین شکست ناپذیری این رژیم فریب دادند، اما این جنگ و پیروزی نشان داد اسرائیل از هیچ حاشیه امنی برخوردار نبوده و رو به زوال و فروپاشی است.

امام جمعه شهرستان فامنین تنها راه نجات کشور‌های مسلمان از چنگال ظلم جهانی را ایستادگی و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: گفتمان مقاومت گفتمان غالب و پیروز همه نبرد‌ها و رویایی‌های جبهه حق با باطل بوده است، اما هنوز عده‌ای این واقعیت را قبول ندارند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ماه اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

مصباح گفت: هر چه حضور پرشورتر باشد دشمن ناامیدتر و سرخورده خواهد شد و تحریم و قهر مردم با انتخابات دشمن را وقیح‌تر و امیدوار خواهد کرد.

وی ملاک عمل مراحل مختلف انتخابات را قانون دانست و گفت: همه باید مطیع قانون باشند و کسی نباید شورای نگهبان و مجریان و ناظران انتخابات را تخریب کند.

امام جمعه شهرستان فامنین انتخاب اصلح را نیز دارای اهمیت دانست و گفت: بسیاری از مشکلات فعلی کشور نتیجه ضعف و ناتوانی و ناکارآمدی مسئولان است و این موضوع در انتخابات قابل حل است و همه باید در انتخاب دقت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت بالای مردم و انتخاب شخص شایسته مشکلات کشور و مردم رفع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار