خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

امام خمینی(ره) پایه گذار تمدن نوین اسلامی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه گفت: امام خمینی(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی را در جهان، پایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۴۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در کارگاه سبک زندگی اسلامی خانواده کارکنان سپاه میانه، ثمره تربیت بر اساس سبک زندگی اسلامی را جسمی سالم، روحی توانمند و گامی مستحکم در برابر دشمن عنوان کرد و رهبر انقلاب و شهید سلیمانی را نمونه هایی از این تربیت کامل بر اساس سبک زندگی اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: انقلاب ما تحقق بخش آرمان های والای ائمه(ع) است و برای تحقق کامل این آرمانها باید خود را به شهدا و رهبری، شبیه تر کنیم و هر چه در این مسیر گام های بزرگتری برداشته شود، به همان اندازه از آثار و برکات تمام ناشدنی سبک زندگی اسلامی بهره مندتر خواهیم شد.

 حجت الاسلام مهدی نیا با بیان جایگاه پراهمیت، حساس و حیاتی زن در اسلام، این تکریم اسلام از زن و ارزش ویژه ای که به او قایل است را به سبب حساسیت ویژه امر خانواده و تربیت فرزندان و نقش زن در این میان دانست.

وی یادآور شد: ریشه های اصلی تربیتی جامعه در بطن خانواده نهفته است و اصالت، دینداری و شریعت مداری خانواده ها، تربیت فرزندان صالحی را به دنبال دارد که یک فرد پرورش یافته کامل اسلامی می تواند همچون امام راحل(ره) نسلی از بشر را متحول کند.

   حجت الاسلام مهدی نیا با یادآوری اینکه اسلام برای تمام شئونات زندگی ما برنامه دارد و ما نیازی به فرهنگ منحط و سست غربی نداریم، افزود: اسلام لبریز از برنامه زندگی است و خانواده ها با الگو گیری از سبک زندگی اسلامی می توانند جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت، هدایت کنند.

   کارگاه اخلاق و سبک زندگی اسلامی با شرکت خانواده های کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار