خبرهای داغ:
همدان-در بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان آمده است:اگر خواستار استقلال و تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم؛باید در حفظ و حراست از راه، مکتب و اندیشه امام بکوشیم و صادقانه با گام‌های استوار در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۹۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی حفظ و حراست از راه، مکتب و اندیشه امام(ره) استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با توکل و استعانت از درگاه حی منان و با نصب العین قرار دادن منویات امامین انقلاب اسلامی، دست در دست هم، ضمن تاکید بر حفظ انسجام و وحدت رویه بین مردم و مسئولین، با عزمی راسخ و اقتدار ناشی از جانفشانی فرزندان این مرز و بوم که دنیا را متحیر کرده، به سمت تحقق تمدن نوین و بزرگ اسلامی گام برمی‌داریم.

در آستانه ۱۴ خرداد، سالروز رحلت ملکوتی بزرگمرد معاصری قرار داریم که با آرامش بی‌نظیر برگرفته از تعالیم الهی و قدرت و عظمت ایمانی خود، نهضت عظیم اسلامی در ایران را هدایت و با حمایت و همراهی مردم کشور عزیزمان در بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

تقارن تاریخی عروج عارفانه و ملکوتی امام راحل عظیم الشان (ره) با قیام و نهضت ۱۵ خرداد که نقطه عطف و برگ زرینی در دفتر پرافتخار این مرز و بوم محسوب می‌گردد؛ بدون شک، بیانگر نگاه خاص باری‌تعالی به این نظام و الگویی کامل، پیش روی تمام آزادی‌خواهان جهان است.

انقلاب و رستاخیز فرهنگی عظیمی که برخاسته از بلوغ شعور و ادراک بود و سبب تحول عمیق و تاثیرگذار در حوزه اندیشه سیاسی معاصر شد و در عمل ملت ایران را برای همیشه از استبداد داخلی و سلطه استعمار خارجی رهانید.  انقلابی که امروز در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (زیدعزه)، هویت اسلامی و مردمی آن حفظ و تحکیم شده و این نظام مقدس نه تنها به بالندگی و اقتدار در سطح منطقه و جهان رسیده، بلکه الهام بخش و صادر کننده روح بلند آزادگی به تمامی کشور‌های مستقل عالم از خلیج همیشه فارس تا دور دست‌ترین نقاط جهان است.

به زعم ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان همدان، چیزی که اندیشه نافذ برگرفته از تعالیم الهی آن پیر سفر کرده به ما می‌آموزد و دارای اهمیت ویژه‌ای هم هست؛ آن است که، تکیه و توسل بر وعده‌های پوچ قدرت‌های استکباری به دلیل دشمنی و موضع‌گیری‌های منفی و ماهیت استعماری آن‌ها در میان مردم و نظام، بی‌اعتبار است و اگر خواستار سربلندی، پیشرفت، استقلال، آزادی و اسلام ناب و تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم؛ همواره باید با عملی برگرفته از شعائر انقلاب اسلامی، در حفظ و حراست از راه، مکتب و اندیشه امام بکوشیم و صادقانه با گام‌های استوار در این مسیر حرکت نموده و راه را بر دشمنان قسم خورده این نظام و مملکت ببندیم؛ زیرا که مشی دشمنان ایجاد تفرقه و دو دستگی است و هوشیار باشیم و بدانیم که وعده الهی حق است و پیروزی از آن ما خواهد بود؛ ان شاالله.

اکنون که انقلاب اسلامی با شکافتن مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است و خون حماسه‌سازان، از شهدای مدافع وطن گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت در رگ‌های عدالت خواهان جهان به جریان افتاده و هر روز بر خروش فراگیر آن بر ضد مستکبران جهان، افزوده می‌گردد؛ لازم می‌دانیم؛ یادآوری کنیم؛ با بهره‌گیری از نقشه راه نظام در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و با تکیه بر لطف الهی، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همراهی مردم شریف و نجیب ایران اسلامی، همواره بر مَکرِ مکاران غلبه و نیت پلید آن‌ها را خنثی خواهیم کرد و با حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو، همانند سنوات گذشته، یکبار دیگر این ادعا را ثابت خواهیم کرد.    

در پایان به روح پر فتوح آن عبد صالح خدا و پیر سفر کرده که به مدد انفاس قدسی‌اش، نجات‌بخش مردم ایران از تاریخ ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی و پرچمدار عزت مسلمین در سراسر جهان شد؛ درود می‌فرستیم و با خلف صالح ایشان پیمان می‌بندیم که تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و در خط و مکتب امام خواهیم ماند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج اساتید استان همدان

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات