فرمانده سپاه اسدآباد:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) است

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بابیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است، گفت:انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور و هدیه اسلام به ملت بصیر و انقلابی ما است.  
کد خبر: ۹۳۴۷۶۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) استسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تاکید بر اهمیت انتخابات از منظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت : یکی از عرصه‌هایی که امام راحل بر آن تاکید می‌کردند مسئله حضور مردم در انتخاب مسئولین نظام و منتهی شدن مسئولیت‌ها به اراده و خواست مردم بود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور و هدیه اسلام به ملت بصیر و انقلابی ما است و در حقیقت حضرت امام (ره) مردم سالاری دینی و نقش تعیین کننده مردم در اداره کشور خود را عینیت بخشیدند .

فرمانده سپاه اسدآباد تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام دیکتاتوری سرنگون شد و به برکت مجاهدت‌های امام (ره) و شهدای عزیز، نظامی اسلامی برخاسته از رأی و نظر مردم شکل گرفت که تمام مسئولین آن به طور مستقیم و غیر مستقیم بر اساس خواست و رأی مردم انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار