خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: انسان با توجه به اختیاری که خداوند متعال به او عنایت کرده است، می تواند سرنوشت فردی و اجتماعی خود را تعیین کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۶۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در نشست روشنگری بسیجیان بخش سیلوانا طی سخنانی، اظهار کرد: انتخابات و اراده جوشان مردم بخش اعظمی از علت استمرار و دوام جمهوری اسلامی می باشد، به گونه ای که اگر این اراده جوشان و حضور مردمی نبود، انقلاب نمی توانست تا امروز دوام بیاورد.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما باید با دوری از هرگونه تبلیغات سوء و غوغاسالاری که مراکز تبلیغاتی غربی و عوامل داخلی آنها به راه می اندازند، در پای صندوق های  رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح سرنوشت فردی و اجتماعی خود را برای رسیدن به سعادت ابدی رقم بزنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اتتخابات پرشور آبرو و امنیت ملی را به همراه دارد و ملتی که قصد دارد روی پای خودش بایستد، باید در انتخابات مشارکت پرشور داشته باشد، اگر اینگونه نباشد دیگران براساس منافع خودشان برای آن کشور تصمیم می گیرند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان گفت: اتکای نظام جمهوری اسلامی به آرای عمومی و رأی مردم است و مقام معظم رهبری هم به حضور مردم در صحنه تأکید دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات