فرمانده سپاه مهاباد گفت: برای حفظ عزت و سربلندی کشور باید در انتخابات شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

 

 سرهنگ پاسدار جلیل نقشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: باید با ترویج اندیشه های امام راحل در جهان برای بازشناسی افکار، عقاید و شخصیت امام امت و شناساندن آن حضرت به نسل جوان تلاش کرد.

وی افزود: هر چه از زمان ارتحال امام خمینی (ره) می گذرد، ضرورت آشنایی با اندیشه ها، آموزه ها و ابعاد شخصیتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می شود از این رو باید آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را که دوران حیات امام خمینی (ره) را درک نکرده اند با آموزه های بنیانگذار فقید انقلاب آشنا کرد.

نقشی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اراده ملت است، چرا که نظام شکل‌گرفته در ایران، نظام مبتنی بر آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور پیدا کرده است.

فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه مردم در انتخابات با گزینش افراد اصلح می توانند در تعیین سرنوشت کشور تاثیر گذار باشند، گفت: مردم باید در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات، رویکرد عقلانیت در انتخاب فرد مورد نظر را نیز مورد توجه قرار دهند، تا با انتخاب افراد کارآمد، نه تنها مشکلات داخلی کشور را برطرف سازند بلکه رشد و توسعه و رونق اقتصادی کشور را نیز تسهیل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات