خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

انتخاب اصلح لازمه پیشرفت کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: انتخاب اصلح لازمه پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۸۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار کرد: امام در عین حال که عارف، عالم و مجتهد بود، سیاستمداری بودند که دوست و دشمن از او به نیکی یاد می کنند و تمامی مدعیان هر زمان که از امام نامی می‌برند با خضوع و خشوع همراه است.

وی ادامه داد: ایمان و توکل به خداوند متعال داشتند، رفتار و گفتار ایشان نشان از اعتماد و اطمینان به خداوند بود و در تمامی بحران ها این امام بود، که با بیانات شان و راهنمایی های خود جامعه را هدایت می کردند و به جامعه آرامش می دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد: اعتقاد امام به مردم بود و اینکه ایشان مردم را ولی نعمت می دانستند و اطمینان داشتند هر کجا مردم در صحنه باشند ما مشکلی نخواهیم داشت و سفارش می کردند که همه مسئولین خدمتگذار مردم باشند .

 وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به انتخابات مهم ۲۸خرداد نیز عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب فردی اصلح لازمه پیشرفت انقلاب است .

حجت الاسلام مصطفی زاده عنوان کرد: لازم است به چند دلیل در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم، اولا رای دادن یک حق طبیعی برای مردم و تمامی افراد جامعه است که به سن رای دادن رسیدند است و همچنین حضور در انتخابات یک تکلیف دینی، رعی و اجتماعی برای صیانت از انقلاب، نظام و ایران است.

وی ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ضامن عزت، امنیت و دستمایه مایوس شدن دشمنان از دخالت در این کشور خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات