خبرهای داغ:
همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۷۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در آستانه انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در آستانه فرا رسیدن انتخابات ۲۸ خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

ملت عزیز و سربلند ایران!

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان همدان!

در طول نهضت گرانقدر اسلامی، همواره خرداد ماه طلایه‌دار و یادآور پیروزی‌ها و حرکت‌های بزرگ شما ملت ایران است، که از خرداد ماه ۱۳۴۲ آغاز شد و در سوم خرداد ۱۳۶۱ به اوج رسید و اینک در آستانه آزمون الهی دیگری قرار گرفته است. به فضل الهی پرتو نورانی و گرمابخش انقلاب شما مردم ایران جغرافیای منطقه را درنوردیده و در اقصی نقاط عالم، نورافشانی می‌کند.

نمونه بارز آن پیروزی غزه مظلوم و قهرمان در جنگ ۱۲ روزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی است که با ایستادگی و مقاومت فرزندان اسلام در مقابل یک رژیم جعلی انتفاضه سنگ، از هفت دهه قبل آغاز شده بود، امروز تبدیل به انتفاضه موشک شده است. شلیک ۴ هزار موشک از غزه مقاوم بر فراز گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی، وعده پیروزی الهی بود که با دستان مردم عزیز فلسطین و غزه محقق شد.

با گرامیداشت یاد و نام امام عزیز و همه مجاهدان و شهیدان راه حق، به ویژه حاج قاسم سلیمانی، که جبهه نبرد را از پشت دیواره‌های بصره به پشت دیواره‌های بیت المقدس عزیز انتقال داده است، اینک مردم مومن و شجاع ایران پس از طی نمودن ۸ سال مشکلات و بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها، امروز در آستانه تغییری بزرگ در سرنوشت خود قرار گرفته است، که امیدواریم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر جهاد خود را و حضور خود را به رخ نظام بین‌الملل بکشد و با تشکیل «دولت جوان و حزب اللهی» مشکلات متراکم و البته قابل حل خود را با شتابی فزاینده، حل نماید و ان شاالله آمادگی ظهور خورشید ولایت عظمی و تشکیل تمدن نوین اسلامی را به منصّه ظهور برساند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات